Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Нестерович Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Нестерович Б. І. Організація музично-виховної роботи з дошкільниками в контексті аксіологічних домінант освітнього процесу [Електронний ресурс] / Б. І. Нестерович // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_37 Висвітлено нові підходи до організації педагогічної практики у контексті сучасних освітніх парадигм. Розглянуто особливості використання музичних ігор у навчально-виховній роботі з молодшими школярами, організації музично-естетичних бесід у початковій школі. Увагу приділено творчому підходу до використання дитячих музичних інструментів у позакласній виховній роботі з молодшими школярами.Освещены новые подходы к организации педагогической практики в контексте современных образовательных парадигм. Рассмотрены особенности использования музыкальных игр в учебно-воспитательной работе с младшими школьниками, организации музыкально-эстетических бесед в начальной школе. Внимание уделено творческому подходу к применению детских музыкальных инструментов во внеклассной воспитательной работе с младшими школьниками.Розкрито теоретико-методичні засади музично-виховної роботи з дошкільниками в контексті забезпечення аксіологічної культури освітнього процесу. Презентовано результати пілотного дослідження шляхів ціннісного змісту музично-виховної роботи з дошкільниками. Зауважено, що оновлення музично-виховної роботи в дитячих навчальних закладах можливе лише за умов переходу на особистісно орієнтовану, аксіологічно забезпечену парадигму виховання в цілому. Раскрыты теоретико-методические основы музыкально-воспитательной работы с дошкольниками в контексте обеспечения аксиологической культуры образовательного процесса. Представлены результаты пилотного исследования путей ценностного содержания музыкально-воспитательной работы с дошкольниками. Отмечено, что обновление музыкально-воспитательной работы в детских учебных заведениях возможно лишь при условии перехода на личностно ориентированную, аксиологически обеспеченную парадигму воспитания в целом.The article reveals the theoretical and methodological principles of musical and educational work with preschool children in the context of the axiological dominants of the educational process. The results of a pilot study of ways of implementing value content of musical and educational work with preschool children are presented.
| 2. |
Нестерович Б. І. Художньо-педагогічна комунікація в контексті компетентнісного підходу до фахової підготовки майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / Б. І. Нестерович // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 219-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_53
| 3. |
Нестерович Б. І. Позакласна музично-виховна робота в початковій школі: суть та організаційно-методичні особливості [Електронний ресурс] / Б. І. Нестерович // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 34. - С. 386-390. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_34_90
| 4. |
Нестерович Б. І. Проблема фахової підготовки майбутнього вчителя музики в контексті компетентнішого підходу до професійної освіти [Електронний ресурс] / Б. І. Нестерович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - Вип. 26. - С. 405-409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2010_26_80
| 5. |
Нестерович Б. Педагогічні умови практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-виховної роботи з учнями в контексті компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Б. Нестерович, Г. Тарасенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 24(2). - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24(2)__22
| 6. |
Нестерович Б. Методи фахової підготовки учителів початкової школи до музично-виховної роботи з молодшими школярами [Електронний ресурс] / Б. Нестерович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 5. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_5_33
|
|
|